SUZUKI SV 650XA M3 MY23

SUZUKI SV 650XA M3 MY23

SUZUKI GSX-S 1000 KATANA ABS MY24

SUZUKI GSX-S 1000 KATANA ABS MY24

SUZUKI SV 650A M4 MY24

6.990,00 EUR
Specificatia modelului (MY) poate fi diferita fata de anul de productie efectiva.
Disponibilitate:
în .stoc
Numai 1 rămase
SKU
SUZUKI-SV-650A-M4-MY24
Antilock Brake System
Un sistem de franare asistat electronic (ABS) produce o forta de franare stabila pe suprafete de rulare cu diverse aderente. Sistemul elimina riscul blocarii rotii la o schimbare brusca a aderentei caii de rulare pe perioada de franare sau In cazul In care pilotul aplica o forta de franare prea mare. Sistemul monitorizeaza viteza rotii In 50 de pozitii pe fiecare rotatie.

EURO 4 conformed
Doar modelele cu specificatii europene sunt conforme cu normele de poluare EURO 4.

Suzuki Easy Start System
De regula la motociclete, cand se doreSte pornirea motorului, pilotul trebuie sa tina apasat butonul demarorului. Cu ajutorul sistemului Suzuki Easy Start este suficienta o simpla apasare scurta, ca Si In cazul autoturismelor moderne.

Low RPM Assist
Sistemul de asistare Low RPM foloseSte mecanismul ISC pentru a creSte uSor relantiul la plecarile de pe loc Si la rularea cu viteza foarte redusa, eliminand smuciturile Si uSurand utilizarea In conditii de trafic intens.

Tehnologii
Suzuki Composite Electrochemical Material
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) este o acoperire cu carbura nichel-siliciu ezvoltata de catre Suzuki pe baza experientelor acumulate In lumea curselor. Cilindrii SCEM permit un schimb de caldura mai rapid, astfel se poate reduce jocul de montaj dintre piston si cilindru, crescand durata de viata a ambelor componente.

Suzuki Dual Throttle Valve system
Sistemul SDTV este un sistem de injectie controlat electronic. In fiecare galerie a injectoarelor sunt amplasate doua clapete, o clapeta principala, controlata In mod direct de pilot prin rotirea mansonului acceleratiei si una secundara, controlata de unitatea centrala functie de turatia motorului, treapta de viteza cuplata si pozitia clapetei principale. Rolul clapetei secundare este acela de reglare a cantitatii si vitezei aerului admis, Imbunatatind eficienta arderii, asigurand accelerari fara smucituri precum si de crestere substantiala a cuplului dezvoltat la turatii joase si medii.

Tip Motor:Patru timpi, 2 cilindri, DOHC, racit cu lichid,V la 90grade
Consum*:4 L / 100 km
Emisii CO2*:93 g / km
Alezaj × Cursa:81 mm x 62.6 mm
Cutie de viteze:6 rapoarte mecanic
Putere:75 PS (56 kW) / 8 500 rpm
Cuplu maxim:64 Nm / 8 100 rpm
Lungime:2 140 mm
Latime:760 mm
Inaltime:1 090 mm
Ampatament:1 445 mm
Garda la sol:135 mm
Fata Suspensie:Furca telescopica, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Spate Suspensie:Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Fata Frana:Doua discuri
Spate Frana:Disc
Fata Cauciuc:120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Spate Cauciuc:160/60ZR17M/C (69W), tubeless
*:Calculul emisiilor este bazat pe Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
Scrie o recenzie
Spune-ne parerea ta despre acest produsSUZUKI SV 650A M4 MY24