Antilock Brake SystemUn sistem de frânare asistat electronic (ABS) produce o forta de frânare stabila pe suprafete de rulare cu diverse aderente. Sistemul elimina riscul blocarii rotii la o schimbare brusca a aderentei caii de rulare pe perioada de frânare sau în cazul în care pilotul aplica o forta de frânare prea mare. Sistemul monitorizeaza viteza rotii în 50 de pozitii pe fiecare rotatie.Suzuki Composite Electrochemical MaterialSuzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) este o acoperire cu carbura nichel-siliciu ezvoltata de catre Suzuki pe baza experientelor acumulate în lumea curselor. Cilindrii SCEM permit un schimb de caldura mai rapid, astfel se poate reduce jocul de montaj dintre piston si cilindru, crescând durata de viata a ambelor componente.Suzuki Advanced Immobilizer SystemSuzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) este un sistem de imobilizare dezvoltat de Suzuki care permite pornirea motorului doar în prezenta cheii originale.Suzuki Easy Start SystemDe regula la motociclete, când se doreste pornirea motorului, pilotul trebuie sa tina apasat butonul demarorului. Cu ajutorul sistemului Suzuki Easy Start este suficienta o simpla apasare scurta, ca si în cazul autoturismelor moderne.Traction Control SystemSistemul de control al tractiunii Suzuki monitorizeaza constant vitezele de rotire a rotilor fata si spate, pozitia manetei de acceleratie, a vilbrochenului, treapta de viteza cuplata si reduce rapid puterea în cazul în care detecteaza o patinare. Puterea motorului este controlata prin modificarea momentului aprinderii si livrarea aerului pentru a asigura interventii fara smucituri. Astfel pilotul poate aborda distante mai mari în confort si siguranta sporita.Low RPM AssistSistemul de asistare Low RPM foloseste mecanismul ISC pentru a creste usor relantiul la plecarile de pe loc si la rularea cu viteza foarte redusa, eliminând smuciturile si usurând utilizarea în conditii de trafic intens.Suzuki Dual Throttle Valve systemSistemul SDTV este un sistem de injectie controlat electronic. In fiecare galerie a injectoarelor sunt amplasate doua clapete, o clapeta principala, controlata în mod direct de pilot prin rotirea mansonului acceleratiei si una secundara, controlata de unitatea centrala functie de turatia motorului, treapta de viteza cuplata si pozitia clapetei principale. Rolul clapetei secundare este acela de reglare a cantitatii si vitezei aerului admis, îmbunatatind eficienta arderii, asigurând accelerari fara smucituri precum si de crestere substantiala a cuplului dezvoltat la turatii joase si medii.EURO 5 conformedDoar modelele care au specificatie Europeana sunt în conformitate cu normele de poluare EURO 5.Bi-Directional Quick Shift SystemSistemul întrerupe automat livrarea puterii pentru 50 - 75 milisecunde, depinzând de nivelul de setare, pentru a permite selectarea unei trepte superioare fara a fi nevoie de închiderea acceleratiei sau actionarea ambreiajului, rezultând accelerari constante, aproape fara întreruperi. Pentru retrogradarile rapide între trepte fara actionarea manuala a acceleratiei sau a ambreiajului, sistemul deschide automat clapetele pentru a creste usor turatia motorului, permitând astfel selectarea unei trepte inferioare.Ride By WireClapetele din galeriile de admisie sunt controlate de un sistem avansat de management al motorului.Suzuki Drive Mode SelectorSuzuki Drive Mode Selector (S-DMS) permite alegerea dintre mai multe harti de aprindere si injectie. Selectia se poate efectua chiar si în timpul mersului printr-un comutator amplasat pe ghidon, potrivit stilului individual sau conditiilor dictate de aderenta caii de rulare.Tip Motor:4 timpi, 2 cilindri, racit cu lichid, DOHC, 90grade V-twinConsum*:4.4 L / 100 kmEmisii CO2*:104 g / kmAlezaj × Cursa:84 mm x 70 mmCutie de viteze:6 rapoarte mecanicPutere:-Cuplu maxim:-Lungime:2 345 mmLatime:975 mmInaltime:1 310 mmAmpatament:1 570 mmGarda la sol:220 mmFata Suspensie:Furca telescopica, arc elicoidal, amortizare pe uleiSpate Suspensie:Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe uleiFata Frâna:Doua discuriSpate Frâna:DiscFata Cauciuc:90/90-21M/C 54H tube typeSpate Cauciuc:150/70R17M/C 69H tube type*:Calculul emisiilor este bazat pe Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)