SUZUKI DL 1050 V-STROM M4 MY24

SUZUKI DL 1050 V-STROM M4 MY24

SUZUKI DL 800 V-STROM M4 MY24

SUZUKI DL 800 V-STROM M4 MY24

SUZUKI DL 800DE V-STROM M4 MY24

Preț standard 10.990,00 EUR Preț special 10.590,00 EUR
Specificatia modelului (MY) poate fi diferita fata de anul de productie efectiva.
Disponibilitate:
în .stoc
Numai 1 rămase
SKU
SUZUKI-DL-800DE-V-STROM-M4-MY24
Antilock Brake System
Un sistem de frânare asistat electronic (ABS) produce o forta de frânare stabila pe suprafete de rulare cu diverse aderente. Sistemul elimina riscul blocarii rotii la o schimbare brusca a aderentei caii de rulare pe perioada de frânare sau în cazul în care pilotul aplica o forta de frânare prea mare. Sistemul monitorizeaza viteza rotii în 50 de pozitii pe fiecare rotatie.

Suzuki Composite Electrochemical Material
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) este o acoperire cu carbura nichel-siliciu ezvoltata de catre Suzuki pe baza experientelor acumulate în lumea curselor. Cilindrii SCEM permit un schimb de caldura mai rapid, astfel se poate reduce jocul de montaj dintre piston si cilindru, crescând durata de viata a ambelor componente.

Suzuki Advanced Immobilizer System
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) este un sistem de imobilizare dezvoltat de Suzuki care permite pornirea motorului doar în prezenta cheii originale.

Suzuki Easy Start System
De regula la motociclete, când se doreste pornirea motorului, pilotul trebuie sa tina apasat butonul demarorului. Cu ajutorul sistemului Suzuki Easy Start este suficienta o simpla apasare scurta, ca si în cazul autoturismelor moderne.

Traction Control System
Sistemul de control al tractiunii Suzuki monitorizeaza constant vitezele de rotire a rotilor fata si spate, pozitia manetei de acceleratie, a vilbrochenului, treapta de viteza cuplata si reduce rapid puterea în cazul în care detecteaza o patinare. Puterea motorului este controlata prin modificarea momentului aprinderii si livrarea aerului pentru a asigura interventii fara smucituri. Astfel pilotul poate aborda distante mai mari în confort si siguranta sporita.

Low RPM Assist
Sistemul de asistare Low RPM foloseste mecanismul ISC pentru a creste usor relantiul la plecarile de pe loc si la rularea cu viteza foarte redusa, eliminând smuciturile si usurând utilizarea în conditii de trafic intens.

Suzuki Dual Throttle Valve system
Sistemul SDTV este un sistem de injectie controlat electronic. In fiecare galerie a injectoarelor sunt amplasate doua clapete, o clapeta principala, controlata în mod direct de pilot prin rotirea mansonului acceleratiei si una secundara, controlata de unitatea centrala functie de turatia motorului, treapta de viteza cuplata si pozitia clapetei principale. Rolul clapetei secundare este acela de reglare a cantitatii si vitezei aerului admis, îmbunatatind eficienta arderii, asigurând accelerari fara smucituri precum si de crestere substantiala a cuplului dezvoltat la turatii joase si medii.

EURO 5 conformed
Doar modelele care au specificatie Europeana sunt în conformitate cu normele de poluare EURO 5.

Bi-Directional Quick Shift System
Sistemul întrerupe automat livrarea puterii pentru 50 - 75 milisecunde, depinzând de nivelul de setare, pentru a permite selectarea unei trepte superioare fara a fi nevoie de închiderea acceleratiei sau actionarea ambreiajului, rezultând accelerari constante, aproape fara întreruperi. Pentru retrogradarile rapide între trepte fara actionarea manuala a acceleratiei sau a ambreiajului, sistemul deschide automat clapetele pentru a creste usor turatia motorului, permitând astfel selectarea unei trepte inferioare.

Ride By Wire
Clapetele din galeriile de admisie sunt controlate de un sistem avansat de management al motorului.

Suzuki Drive Mode Selector
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) permite alegerea dintre mai multe harti de aprindere si injectie. Selectia se poate efectua chiar si în timpul mersului printr-un comutator amplasat pe ghidon, potrivit stilului individual sau conditiilor dictate de aderenta caii de rulare.

Tip Motor:4 timpi, 2 cilindri, racit cu lichid, DOHC, 90grade V-twin
Consum*:4.4 L / 100 km
Emisii CO2*:104 g / km
Alezaj × Cursa:84 mm x 70 mm
Cutie de viteze:6 rapoarte mecanic
Putere:-
Cuplu maxim:-
Lungime:2 345 mm
Latime:975 mm
Inaltime:1 310 mm
Ampatament:1 570 mm
Garda la sol:220 mm
Fata Suspensie:Furca telescopica, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Spate Suspensie:Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Fata Frâna:Doua discuri
Spate Frâna:Disc
Fata Cauciuc:90/90-21M/C 54H tube type
Spate Cauciuc:150/70R17M/C 69H tube type
*:Calculul emisiilor este bazat pe Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
Scrie o recenzie
Spune-ne parerea ta despre acest produsSUZUKI DL 800DE V-STROM M4 MY24