Gata de actiune"Designul modern, sportiv, se Imbina perfect cu un Sasiu frontal Indraznet pentru a crea linii elegante Si uSoare. Partea din fata a scuterului, cu combinatia sa unica de roti duble, capata un aspect mai agil datorita parapetelor sale, cu conturul lor sportiv Si caroseria colorata. Luminile LED Si un afiSaj LCD amplu sunt o dovada a rolului In creStere pe care Il joaca tehnologia Si a priceperii sale atletice. Concluzia: aceasta este un scuter dinamic, agil, care ofera o experienta de calatorie extraordinara, fara a face apel la compromis. Mai multa putere ca oricandNoul motor de 300 cmc HPE (motor de Inalta performanta) cu injectie electronica, In patru timpi, cu patru supape, racit cu lichid ofera performante maxime Si un control mai mare asupra consumului de combustibil. In plus, ofera pe de o parte un raspuns exceptional al clapetei de acceleratie, pe de alta parte, o viteza fantastica, facandu-l ideal pentru calatorii pe autostrada Si, de fapt, pentru orice tip de calatorie. Personalitate sportivaNumeroasele sale detalii cu un finisaj negru mat, precum "cravata" de pe scut, benzile de pe tunelul central Si manerele pasagerilor Ii confera un caracter Si mai marcat Si mai sportiv. Arcurile amortizoarelor din fata Si din spate vopsite In roSu Si cusaturile contrastante ale Selei sporesc puterea Si agresivitatea acesteia. Nu In ultimul rand sunt discurile de frana din fata Si suportul pentru picioare cu insertii din aluminiu, doua dintre multele caracteristici standard.Comfort pe drumPiaggio MP3 300 Sport ofera amestecul ideal de confort Si functionalitate, Incepand cu noul scaun pe doua niveluri Si standul de sprijin, care este acum Si mai sigur Si mai uSor de utilizat. Va provocam sa gasiti o calarie mai confortabila In aceasta categorie! Experienta de calatorie a pasagerilor este mai buna ca oricand, cu o pozitie relaxata Imbunatatita care rezulta nu numai din scaunul ridicat, ci Si din scaritele extractibile care se pliaza Ingrijit. In plus, exista combinatia integrata de control al tractiunii ABS Si ASR pentru siguranta exceptionala chiar Si pe cele mai periculoase suprafete.MP3 300 HPE SPORT - SPECIFICATIITEHNICEMOTOR Piaggio HPE mono-cilindru, 4-timpiCAPACITATE CILINDRICA 278 ccCURSA X ALEZAJ 75 mm x 63 mmPUTERE 19 kW (25,8 HP) la 7750 rpmCUPLU 26,1 Nm la 6250 rpmDISTRIBUTIE Un singur arbore cu came (SOHC) cu 4 supape Sitacheti cu roleSISTEM ALIMENTARE Injectie electronicaAPRINDERE Electronica cu evacuare inductiva Si avans variabilintegrat In CPU de injectie. Sistem cu bucla Inchisa cusonda Lambda pentru evacuare. Imobilizator electronic,blocare pompa de injectie cand vehiculul este Inclinat.Controlul tractiunii (ASR)RACIRE LichidUNGERE Baie umedaSTARTER ElectricTRANSMISIE CVT cu servo cupluAMBREIAJ Automatic, centrifugal uscatNORME EMISIE Euro 5SASIU Leagan dublu din otel tubular de Inalta rezistentaSUSPENSIE FATA Patrulater articulatSistem de blocare a suspensiilor electrohidraulice.SUSPENSIE SPATE Amortizor hidraulic dublu cu arc pre-reglat Intr-una dincele 4 pozitiiFRANA FATA Doua discuri 258 mmFRANA SPATE Disc 240 mmJANTE FATA Aliaj aluminiu 13" x 3.00JANTE SPATE Aliaj aluminiu 14" x 3,75SISTEM FRANARE ABS cu pedala de franaANVELOPA FATA Tubeless 110/70-13"ANVELOPA SPATE Tubeless 140/70-14''LUNGIME/LATIME 2000 mm / 800 mmDISTANTA INTRE ROTI 1450 mmINALTIME SA 780 mmCAPACITATE REZERVOR 11 litri
Gata pentru orice incercareUn design modern, sportiv, se combină fără efort cu o axa față în stil simplu pentru a crea un aspect elegant și ușor. Vederea frontală unică cu cele două roți este alungită vizual de apărătoare de noroi sportive în aceeași culoare cu caroseria. LED-urile DRL și un afișaj LCD mare semnalează acreditările sale tehnologice și sportive. Siguranța este în prim-plan, cu frânarea antiblocare ABS și controlul tracțiunii ASR care îmblânzește chiar și cele mai periculoase suprafețe, în timp ce agilitatea și manevrabilitatea dinamică a bicicletei oferă o experiență de condus remarcabilă.Mai puternica ca niciodataMotorul de înaltă performanță de 300 cmc, în 4 timpi, 4 supape, răcit cu lichid, cu injecție electronică oferă performanțe remarcabile și un control mai mare asupra consumului de combustibil. În plus, noul Piaggio MP3 300 HPE Sport oferă nu numai accelerație instantanee, ci și viteză maximă, făcându-l ideal pentru călătorii pe autostradă și călătorii mai lungi.Caracter sportivNegrul mat adaugă o notă uimitoare și sportivă detaliilor precum „cravata” scutului, flancurile tunelului central și mânerele pentru pasageri. Arcurile roșii ale amortizorului față și spate și cusăturile contrastante de pe sa îi subliniază puterea și caracterul agresiv, în timp ce dotări standard, cum ar fi un spațiu pentru picioare cu inserție din aluminiu și discuri de frână cu petale din față completează imaginea.Utilizare confortabilaReproiectarea seii pe două niveluri face să vă odihniți picioarele pe sol mai sigur și mai ușor, oferind în același timp un nivel de confort de călătorie unic în categoria sa. De asemenea, pasagerul dvs. se va bucura de o plimbare mai relaxată.PIAGGIO MIAPlatforma multimedia care conectează smartphone-ul și scuterul.Sistemul MIA adaugă o dimensiune suplimentară experienței dumneavoastră de călătorie, permițându-vă să vă gestionați lista de melodii, apelurile și comenzile vocale în deplină siguranță, fără a vă ridica mâinile de pe ghidon. De asemenea, vă înregistrează datele de călătorie și călătoriile, făcând funcționalitatea tabloului de bord mai cuprinzătoare ca niciodată și asigurându-vă că profitați la maximum de fiecare ieșire pe motocicleta dumneavoastră. PIAGGIO MIA vine ca standard pe Piaggio MP3 300 HPE Sport, așa că încercați singur.MP3 300 HPE SPORT – SPECIFICATIITEHNICEMOTOR Piaggio HPE mono-cilindru, 4-timpiCAPACITATE CILINDRICA 278 ccCURSA X ALEZAJ 75 mm x 63 mmPUTERE 19 kW (25,8 HP) la 7750 rpmCUPLU 26,1 Nm la 6250 rpmDISTRIBUTIE Un singur arbore cu came (SOHC) cu 4 supape șitacheti cu roleSISTEM ALIMENTARE Injectie electronicaAPRINDERE Electronica cu evacuare inductivă și avans variabilintegrat în CPU de injecție. Sistem cu buclă închisă cusondă Lambda pentru evacuare. Imobilizator electronic,blocare pompă de injecție când vehiculul este înclinat.Controlul tracțiunii (ASR)RACIRE LichidUNGERE Baie umedaSTARTER ElectricTRANSMISIE CVT cu servo cupluAMBREIAJ Automatic, centrifugal uscatNORME EMISIE Euro 5SASIU Leagăn dublu din oțel tubular de înaltă rezistențăSUSPENSIE FATA Patrulater articulatSistem de blocare a suspensiilor electrohidraulice.SUSPENSIE SPATE Amortizor hidraulic dublu cu arc pre-reglat într-una dincele 4 pozițiiFRANA FATA Doua discuri 258 mmFRANA SPATE Disc 240 mmJANTE FATA Aliaj aluminiu 13" x 3.00JANTE SPATE Aliaj aluminiu 14" x 3,75SISTEM FRANARE ABS cu pedala de franaANVELOPA FATA Tubeless 110/70-13”ANVELOPA SPATE Tubeless 140/70-14''LUNGIME/LATIME 2000 mm / 800 mmDISTANTA INTRE ROTI 1450 mmINALTIME SA 780 mmCAPACITATE REZERVOR 11 litri