Design care face diferențaCele mai emblematice trăsături stilistice ale GTV, ghidonul caracteristic cu tub expus și farul montat pe apărătoarea de noroi din față, sunt acum alăturate de elemente elegante de înaltă tehnologie pentru a sublinia caracterul său inovator. Saua monoton în două tonuri, carenul și finisajele negre mat sunt doar câteva dintre elementele care fac Vespa GTV atât de îndrăzneață și sportivă.Il comfort in versione high-techLumini full LED, instrumentare complet digitală și sistem fără cheie, totul pe GTV a fost proiectat pentru a fi confortabil și practic în utilizarea de zi cu zi, dar cu un stil modern și elegant care iese în evidență dintr-o privire.Impulsul care pune în mișcare emoțiaMotorul monocilindric de 300 cmc HPE (motor de înaltă performanță) face Vespa GTV îndrăzneață și de înaltă performanță. Răcită cu lichid, cu distribuție cu 4 supape și injecție electronică, furnizează până la 17,5 kW (23,8 CP). Este cel mai performant motor montat vreodată pe o Vespa.MOTOR Hpe, un cilindru, 4 timpi, 4 valve, injectie electronicaALEZAJ 75 mm x 63 mmCAPACITATE CILINDRICA 278ccPUTERE MAXIMA 17.5 kW (23.8 HP) la 8,250 rpmCUPLU MAXIM 26 Nm a 5,250 rpmSISTEMUL DE ALIMENTARE Sistem nou de injectie PFI (Port Fuel Injection)PORNIRE ElectricaTRANSMISIE CVT AMBREIAJ Automatic uscat cu suporti antivibratieRACIRE LichidCAROSERIA Tabla de otel sudataSUSPENSIA FATA Monobrat cu arc si amortizorSUSPENSIA SPATE Doua amortizoare cu setare preload pe 4 pozitii.CONSUM (KM/L) 30.3 km/lEMISII (CO2) 75 g/kmNORMA POLUARE Euro 5ROATA FATA Tubeless 120/70 - 12”ROATA SPATE Tubeless 130/70 - 12”FRANA FATA Stainless steel, Ø 220 mm with hydraulic control - ABS/ASRFRANA SPATE Stainless steel, Ø 220 mm with hydraulic control - ABS/ASRLUNGIME/LATIME/AMPATAMENT 1,975 / 775 / 1,375 mmINALTIME SA 790 mmREZERVOR 8.5 litrii (include 2 litrii rezerva)